Gothic to o co walczymy co dzień

czy ty wiesz że tyle mieczy i walk przed tobom

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2007-11-22 18:07:01

DeliGotHan

Administrator

Zarejestrowany: 2007-11-22
Posty: 21
Punktów :   

Gothic Potwory

Chrząszcz (10 xp) - Zupełnie nieszkodliwe zwierzę. Ponoć po odpowiednim przyrządzeniu, ich mięso może być całkiem smaczne ?!?

Ścierwojad (50 xp) - Wielkie ptaki- nieloty. Ich mięso stanowi prawdziwy przysmak. Ścierwojady są w stanie zabić człowieka, ale wprawny wojownik nie powinien mieć z nimi problemów.

* Młody Ścierwojad (40 xp)

Kretoszczur (50 xp) - Duże, grube, i nieowłosione stwory, trzymające się w małych grupach. Kretoszczur nie jest niewiadomo jak bardzo silnym przeciwnikiem, jednak zawsze lepiej jest bezpiecznie wykańczać potwory po kolei, niż samotnie wbiegać w środek stada i tam próbować szczęścia.

* Młody Kretoszczur (40 xp)

Goblin (60 xp) - Zwinne, małe stworzenia. Gobliny są o wiele sprytniejsze niż wydaje się to na pierwszy rzut oka. Można je spotkać w wielu miejscach w Kolinii. Zwykle kręcą się na drogach między obozami, w poszukiwaniu łatwego łupu. Gobliny nie podejmują walki, chyba że mają przewagę liczebną. W grupie są niezwykle groźne- atakują jednocześnie z kilku stron, często zmieniając pozycje. Istnieje kilka odmian goblinów, oto dwie z nich:

* Czarny Goblin (120 xp)
* Goblin Wojownik (150 xp)

Krwiopijca (70 xp) - Znajdziesz je zwykle na podmokłych, bagiennych terenach. Są one bardzo szybkie, i na dodatek atakują rojami. Zwracaj szczególną uwagę na ich żądła- są zabójcze.

Wilk (90 xp) - Zawsze atakuje w stadzie, zwykle nocą. Spacer po lesie w świetle księżyca może nie być najlepszym pomysłem, zwłaszcza kiedy dysponujemy słabą, niewyuczoną postacią.

Jaszczur (80 xp) - Dość pasywne gady, wylegujące się całymi dniami na słońcu. Są padlinożercami, ale od czasu do czasu potrafią same zapolować. Wewnątrz Bariery żyją również jaszczury ogniste, zwane pospolicie smokami. Istoty te są niezwykle groźne i lepiej nie wchodzić im w drogę, niezależnie od poziomu zaawansowania naszej postaci.

* Jaszczur Ognisty (500 xp)

Kąsacz (120 xp) - Jak sama nazwa wskazuje, atak tego potwora polega głównie na kąsaniu swoich przeciwników. Kąsacz jest trochę podobny do Brzytwy, jednak "plasuje się" na zupełnie niższej pozycji od niej pozycji ze względu na słabość swoich ataków. Jest szybki, zwinny, i poluje stadami, na co należy zwracać szczególną uwagę.

Pełzacz (120xp) - Pełzacze to ogromne insekty zamieszkujące podziemne korytarze i szyby kopalń. Ich społeczeństwo podzielone jest na robotników i żołnierzy. Głęboko pod ziemią powinno znajdować się ich gniazdo, a w nim - królowa. Pełzacze często zabijają i żywią się górnikami, atakując z zaskoczenia i znikając równie niespodziewanie jak się pojawiły. Wyróżnia się cztery rodzaje, oto trzy z nich:

* Pełzacz Wojownik (200 xp)
* Pełzacz Świątynny (250 xp)
* Królowa Pełzaczy (2000 xp)

Topielec (170 xp) - Te oślizgłe jaszczury są znakomitymi pływakami, a i na lądzie radzą sobie nie najgorzej. Zwykle żerują na goblinach, nie pogardzą również ludzkim mięsem.

Zębacz (220 xp) - Na początku gry jest to dość silny przeciwnik, dlatego lepiej nie wdawać się z nim w walkę zaraz po tym, jak rozpoczniemy naszą pierwszą wędrówkę po Kolonii. Można również zauważyć, że przypomina on miniaturowej wielkości dinozaura. Zębacze atakują zwykle grupami, toteż najlepiej odciągać pojedyńczych osobników od całego stada, a następnie wykańczać ich jeden po drugim.

Cieniostwór (400 xp) - Ten ogromny potwór często zamieszkuje gęsto zarośnięte lasy, a także niedostępne dla ludzkiego oka jaskinie, przy czym uparcie pilnuje, aby takimi one pozostały. Jego bronią jest ogromny i niewiarygodnie ostry róg, którym atakuje swych przeciwników. Nie ma wątpliwości, że to jedna z najstraszniejszych bestii "uwięzionych" za Barierą.

Brzytwa (200 xp) - Dość spory i niezwykle groźny jaszczur. Z sylwetki podobny jest do Zębacza, jednak jego ataki są znacznie mocniejsze. Zwykle poluje w grupach, dlatego lepiej nie pchać się na pewną śmierć i wykańczać stwory metodą odciągania pojedyńczych osobników od reszty stada. Należy również pamiętać, że wbrew swojemu masywnemu wizerunkowi, jest to dość sprytna i szybka bestia.


Wąż Błotny (400 xp) - Tego potwora zastać można jedynie na bagnach przy Obozie Sekty. Sam stwór przypomina wielkiego, oślizgłego i oczywiście wodnego węża, gdyż większość czasu spędza w wilgotnych warunkach. Atakuje on za pomocą trzech ogromnych zębów, które przerażają nawet tych mocniejszych przeciwników. W dodatku jest on odporny w pewnej mierze na ataki z broni ręcznej, dlatego też najlepiej korzystać przy starciu z nim z kuszy bądź z łuku, albo "dobrodziejstw magii".

Troll (2000 xp) - Bezapelacyjnie jeden z najsilnieszych potworów całego obszaru Kolonii. Potężna sylwetka, niewiarygodnie mocna skóra, a także potężne łapy, którymi odrzuca swych przeciwników dosłownie na odległość kilku metrów, to największe atuty tego potwora. W walce z nim, nie należy stosować broni dystansowej, gdyż strzały i bełty nie zadadzą mu żadnych, ale to żadnych obrażeń. Jedynym sposobem na pokonanie giganta jest walka ręczna- zbytnio nie polecana, bądź też walka magią, tutaj najlepszym wyjściem byłoby pomniejszenie stwora, który nie będzie już stanowił dla nas zagrożenia.

* Młody Troll (1000 xp)

Harpia (200 xp) - Bardzo denerwujące i do tego latające hybrydy. Są dość trudne do pokonania, gdyż zwinnie uciekają przed naszymi ciosami. W tym wypadku, najlepszym wyjściem jest ściąganie ich z broni dystansowej. Najgorszym jednak aspektem walki, jeśli chodzi o harpie, jest wydawany przez nich dżwięk, który na dłuższą metę staje się po prostu nie do zniesienia. Zwykle zamieszkują stare i zniszczone twierdze.

Demon (500 xp) - Naprawdę "demoniczna" bestia, ujmując to dosłownie. Demony to potężne, magiczne istoty, niezwykle odporne na jakiekolwiek ciosy. Same jednak, zadają duże obrażenia wszystkim napotkanym przeciwnikom, atakując ich ognistym oddechem i rozszarpując pazurami. Zwykle występują bardzo rzadko, można je także przywoływać za pomocą odpowiedniego zaklęcia. Nie trzeba chyba dodawać, jak dobrze jest mieć w walce takiego sprzymierzeńca. W grze występuje kilka rodzajów demonów, oto dwa z nich:

* Pomniejszy Demon (600 xp)
* Książę demonów (1000 xp)

Kamienny Golem (1000 xp) - Magiczna istota, stworzona z kamienia. Posiada całkowitą odporność na ataki z broni dystansowej, a z bliska jest wrażliwy jedynie na broń tępą, typu: młot, maczuga, itd... Najczęściej spotkać go można w okolicy starej Twierdzy na Południu.

Ognisty Golem (1000 xp) - Kolejna magiczna istota, tym razem stworzona z ognia. Golem ten byłby zupełnie niezniszczalny, gdyby nie wrażliwość na lodowe i elektryczne zaklęcia. Jakakolwiek broń "materialna" nie zada mu żadnych obrażeń.

Lodowy Golem (1000 xp) - Jeden z trzech magicznych golemów, istota stworzona z wody (a właściwie z lodu). Można się łatwo domyślić, że nic poza ognistymi zaklęciami nie jest w stanie zniszczyć tejże istoty. Poza tym, potwory tego typu występują niezmiernie rzadko.

Orkowy Pies (120 xp) - "Wytresowane" przez Orków, z wyglądu podobny do Wilka. Te psy to w rzeczywistości silne i zwinne bestie, występujące w naprawdę liczebnych grupach. Zamieszkują tereny należące do Orków, a także pomagają im tropić potencjalnych "intruzów".

Zombie (200 xp) - Jednym słowem- umarlak, ożywieniec powstały z grobu za pomocą czarnej magii. Jako przeciwnik, nie jest zbytnio wymagający, trzeba mieć jedynie odrobinę cierpliwości i czasu, gdyż jest bardzo odporny na jakiekolwiek ciosy. Podczas gry, można spotkać nieśmiertelną "wersję" Zombie, którą pokonać można jedynie za pomocą specjalnego zaklęcia.

* Nadzorca (1500 xp)

Ogar (220 xp) - Bardzo masywna i szybka bestia. Atakuje ona swoich przeciwników podobnie jak Cieniostwór, jednak z mniejszym skutkiem (nie posiada rogu). Występuje i walczy pojedynczo, a zamieszkuje najczęściej okolice starej Twierdzy na Południu Kolonii.

Szkielet (250 xp) - Szkielet walczy szeroką gamą oręża, same zaś znakomicie unikają miotanych przez nas strzał i bełtów. W ich szeregach znajdują się nawet magowie. W grze spotkamy cztery rodzaje szkieletów, a oto trzy z nich:

* Szkielet Zwiadowca (250 xp)
* Szkielet wojownik (300 xp)
* Szkielet Mag (500 xp)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.szkola-mentalistow.pun.pl www.talismanhot.pun.pl www.fifka.pun.pl www.reddragonjaroslaw.pun.pl www.kmboss18.pun.pl