czy ty wiesz że tyle mieczy i walk przed tobom
Administrator
Zaczniemy od amuletów a puzniej jedizemy dalej
Amulety:
Nazwa:
Działanie:
Wartość:
Amulet ochronny
15 OPB
600
Amulet dębowej skóry
15 OPS
600
Amulet kuriera magów wody
0
100
Talizman orków
20 OPO
1000
Amulet witalności
+30 Hp
720
Amulet Potęgi
+7 S
+7 Z
600
Amulet oświecenia
+10 M
600
Legenda:
OPB - ochrona przed bronią
OPO - ochrona przed ogniem
OPS - ochrona przed strzałami
OPM - ochrona przed magią
Hp - punkty trafień
M - mana
S - siła
Z - zręczność
Łuki:
Nazwa:
Obrażenia:
Zręczność:
Wartość:
Krótki Łuk
20
10
40
Łuk kawaleryjski
24
12
80
Łuk polowy
28
14
120
Łuk myśliwski
32
16
160
Łuk Wilka
35
35
200
Kościany łuk
36
18
200
Długi łuk
40
20
240
Łuk kolczasty
44
22
280
Łuk wierzbowy
48
24
320
Łuk dębowy
52
26
360
Wilcze kły
56
28
440
Podmuch wiatru
60
30
480
Łuk żołnierski
64
32
520
Łuk z poroża
68
34
560
Łuk Diega
70
45
390
Łuk Nimroda
72
36
600
Łuk wojenny
76
38
640
Pogromca orków
79
40
680
Gromowładny
82
42
720
Piekielny Łuk
85
44
760
Łuk śmierci
88
50
Kusze:
Nazwa:
Obrażenia:
Zręczność:
Wartość:
Lekka kusza
50
25
180
Kusza
85
42
780
Ciężka kusza
90
45
1000
Kusza wojenna
100
55
1300
Mikstury:
Nazwa:
Bonusy:
Wartość:
Esencja uzdrawiająca
+50 Hp
25
Wyciąg uzdrawiający
+70 Hp
35
Eliksir uzdrawiający
+100 Hp
50
Esencja magicznej energii
+30 M
25
Wyciąg magicznej energii
+50 M
45
Eliksir magicznej energii
+70 M
65
Napój Lekkości
1 Sz
100
Napój Szybkości
2 Sz
100
Napój Przyspieszenia
5 Sz
100
Esencja życia
+5 HpS
500
Wyciąg życia
+10 HpS
1000
Eliksir życia
+15 HpS
1500
Esencja ducha
+5 MS
500
Wyciąg ducha
+10 MS
1000
Eliksir ducha
+15 MS
1500
Esencja zwinności
+3 Z
300
Wyciąg zwinności
+5 Z
500
Eliksir zwinności
+8 Z
800
Esencja siły
+3 S
300
Wyciąg siły
+5 S
500
Eliksir siły
+8 S
800
Napój potęgi
+4 S +4 Z
800
Napój władzy
+6 S +6 Z
1200
Legenda:
Hp - punkty trafień
M - mana
Sz - czas trwania mikstury (w min.)
HpS - punkty trafień na stałe
MS - mana na stałe
Z - zreczność na stałe
S - siła na stałe
Pancerze:
Nazwa:
OPB:
OPS:
OPO:
OPM:
Wartość:
Lekkie Spodnie Kopacza
10
0
5
0
250
Strój Kopacza
10
0
5
0
250
Spodnie Kopacza
15
0
5
0
500
Strój Cienia
30
5
15
0
750
Zbroja Cienia
40
5
20
0
1200
Lekka Zbroja Strażnika
45
5
25
0
1350
Zbroja Strażnika
55
10
25
0
1650
Ciężka Zbroja Strażnika
70
10
35
0
2100
Pancerz Straży królewskiej
50
5
25
0
1500
Szata Ognia
40
5
25
5
1200
Zdobiona Szata Ognia
50
5
30
10
2100
Ozdobna Szata
72
7
26
3
2160
Ciężki Pancerz Magnata
80
8
40
3
2400
Szata Sędziego
20
2
10
0
600
Pancerz Gomeza
85
9
42
3
2550
Lekki Strój Szkodnika
30
5
15
0
250
Strój Szkodnika
35
5
15
0
750
Ciężki Strój Szkodnika
40
5
20
0
1050
Lekka Zbroja Najemnika
45
5
20
0
1350
Zbroja Najemnika
55
10
35
0
1650
Ciężka Zbroja Najemnika
70
10
35
0
2100
Szata Wody
65
5
40
15
1950
Zdobiona Szata Wody
70
10
45
20
2100
Przepaska Nowicjusza
15
0
10
0
500
Lekka Zbroja Nowicjusza
30
0
15
0
750
Zbroja Nowicjusza
40
5
20
0
2100
Lekka Zbroja Świątynna
45
5
20
0
1200
Zbroja Świątynna
55
10
25
0
1350
Ciężka Zbroja Światynna
70
10
35
0
1650
Szata Guru
71
7
35
0
1600
Rośliny:
Nazwa:
Właściwości:
Wartość:
Występowanie:
Piekielnik
6 Hp
3
bardzo częste
Gorzki chleb
12 Hp
8
częste
Serafis
14 Hp
7
częste
Górski mech
18 Hp
9
pospolite
Pisanka
22 Hp
11
rzadkie
Orkowe ziele
26 Hp
13
częste
Liść dębu
28 Hp
19
bardzo rzadkie
Zioło uzdrawiające I
30 Hp
14
częste
Zioło uzdrawiające II
39 Hp
19
pospolite
Zioło uzdrawiające III
49 Hp
24
rzadkie
Nasienie czerwonego buka
5 M
3
bardzo rzadkie
Krucze ziele
15 M
12
pospolite
Czarne ziele
20 M
17
rzadkie
Twardzeń
25 M
20
pospolite
Dragot
30 M
23
rzadkie
Legenda:
Hp - punkty trafień
M - mana
Pierścienie:
Nazwa:
Działanie:
Wartość:
Pierścień many
+10 M
600
Pierścień siły
+10 S
600
Pierścień ochrony przed ogniem
10 OPO
400
Pierścień zwinności
+10 Z
600
Pierścień niezwyciężoności
5 OPO
3OPM
800
Pomniejszy pierścień niezwyciężoności
5 OPB
5 OPS
3 OPO
1 OPM
600
Większy pierścień niezwyciężoności
10 OPB
10 OPS
5 OPO
3 OPM
1000
Pierścień siły
+10 S
240
Legenda:
OPB - ochrona przed bronią
OPS - ochrona przed strzałami
OPO - ochrona przed ogniem
OPM - ochrona przed magią
Hp - punkty trafień
M - mana
S - siła
Z - zręczność
Runy:
(runy teleportacyjne)
Nazwa:
Mana:
Wartość:
Do Magów Ognia
5
---
Do Magów Wody
5
---
Do obozu na bagnie
5
---
Do Nekromanty
5
---
oręż:
Nazwa:
Obrażenia:
Siła:
Wartość:
Rodzaj:
GRACHTNAKK
0
0
0
DW
SHABANAKK
0
0
0
DW
Pałka
5
5
2
J
Pogrzebacz
6
5
3
J
Kilof
7
5
4
DW
Sierp
7
5
4
J
Pałka
8
5
5
J
Siekiera
9
6
5
J
Młot kowalski
10
5
5
J
Zardzewiały miecz
10
5
10
J
Kij z gwoździem
11
5
13
J
Krótki miecz
12
6
44
J
Stary miecz
12
10
12
J
Wyszczerbiony topór
13
7
19
J
Chłopski miecz
14
7
65
J
Siekacz
15
8
25
J
Język topielca
16
8
88
J
Kostur
17
9
62
DW
Kłujący cierń
18
9
120
J
Laska sędziowska
19
100
72
DW
Niewykończony miecz
20
20
20
J
Ząb kopacza
20
10
160
J
Pałka Fortuna
20
15
110
J
Miecz Świstaka
20
15
110
J
Laska kapłańska
21
10
90
DW
Lekki miecz strażnika
22
20
75
J
Maczuga
23
10
55
J
Ćwiekowa maczuga
25
11
65
J
Berło
26
20
150
DW
Żądło krwiopijcy
26
11
75
J
Topór
29
12
320
J
Stalowy język
29
11
85
J
Miecz sędziego
30
12
97
J
Morgensztern
30
20
500
J
Miecz strażnika
32
12
104
J
Miecz bojowy
33
13
111
J
Miecz wojenny
34
14
472
J
Ulu Mulu
35
30
1000
DW
Żelazna maczuga
36
15
132
J
Łomotacz
37
26
139
J
Łamacz serc
39
17
600
J
Długi miecz
40
17
640
J
Miecz strachu
42
18
680
J
Miecz nienawiści
44
18
800
J
Zardzewiały miecz półtoraręczny
45
31
200
J
Krush Varrok
45
25
35
DW
Miecz zwycięstwa
46
20
860
J
Miecz śmierci
48
21
920
J
Młot orków
50
22
1000
J
Krush Pach
50
30
35
DW
Młot wojenny
51
23
1040
J
Boski młot
52
23
1080
J
Gruchotacz
53
24
1020
J
Łamacz kości
54
25
1160
J
Miecz Szeroki
55
26
1240
J
Pałka Namiba
55
40
300
J
Topór Silasa
55
40
290
J
Cios łapą
55
40
300
J
Krush Urrok
55
35
38
DW
Wyrok wojownika
57
27
Szept burzy
58
28
1360
J
Ręka strażnika
59
29
1400
J
Siekacz Corda
60
35
310
J
Negocjator Lestera
60
40
340
J
Pałka Oruna
60
50
330
J
Krush Agash
60
40
40
DW
Zardzewiały miecz oburęczny
61
30
1480
DW
Rzeźnik
64
32
1660
J
Kat
65
33
1720
J
Topór Laresa
65
45
340
J
Miecz Arto
65
50
360
J
Kostur Światła
65
45
350
DW
Krush Brodkar
65
45
43
DW
Wrzask Berserkera
66
35
1760
J
Stary topór bojowy
67
36
1800
DW
Krwawy żniwiarz
68
38
1840
DW
Stary sędzia
69
40
1880
DW
Lekki miecz dwuręczny
70
45
1900
DW
Miecz Kaloma
70
55
400
J
Prawo Kruka
70
50
400
J
Miecz nadzorcy
71
44
1950
DW
Ostrze najemnika
73
46
2000
DW
Miecz królewski
74
48
2200
DW
Krush Karrok
75
50
50
DW
Miecz demonów
76
50
2320
DW
Lekki topór bojowy
77
52
2400
DW
Grzmot
79
54
2440
DW
Chrzęst
80
56
2520
DW
Dwuręczniak
81
58
2600
DW
Ostrze bohatera
83
60
2760
DW
Miecz Blizny
85
70
460
J
Krwawe ostrze
85
62
2840
DW
Ciężki dwuręczniak
86
64
2920
DW
Gniewna stal
88
66
3040
DW
Wściekła stal
90
68
3260
DW
Miecz Thorusa
90
75
500
DW
Mściwa stal
92
70
3440
DW
Topór wojenny
94
72
3660
DW
Topór Orika
95
90
540
DW
Krzyk wojownika
96
74
3860
DW
Pięść barbarzyńcy
98
76
4060
DW
Topór Torlofa
99
85
550
DW
Pięść trolla
100
78
4360
DW
Zemsta Gorna
100
80
560
DW
Czerwony wiatr
105
80
570
DW
Topór Lee
105
95
560
DW
Gniew Innosa
105
90
570
DW
Uriziel
120 + 30
30
10000
DW
Legenda:
J - broń jednoręczna
DW - broń dwuręczna
to wszystko z ekwipunku prosze o komentarze
Offline